Zapytanie ofertowe na przegląd techniczny instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach stanowiących własność Gminy Kolno

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Wójt Gminy Kolno zwraca się z prośbą o przedstawienie ceny za usługę elektryczną.

 

 

OKREŚLENIE WARTOŚCI  ZAPYTANIA:

zamówienie nie przekracza w złotych równowartości 30 000 euro.

 

Zamawiający:                      

Wójt Gminy Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno

                                             

Przedmiot zamówienia:

            Wójt Gminy Kolno zwraca się z zapytaniem o przedstawienie oferty cenowej za wykonanie następujących usług:

przegląd techniczny instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, które  zakończyć należy protokołem, w następujących budynkach, stanowiących własność Gminy Kolno:

 

Lp.

Położenie obiektu

Sposób wykorzystania

Ilość kondygnacji

Rodzaj przeglądu

1

Janowo

Świetlica wiejska, remiza OSP

1

5-letni

2

Borkowo

Świetlica wiejska, remiza OSP

1

5-letni

3

Borkowo

Biblioteka

1

5-letni

4

Zaskrodzie

Remiza OSP, sklep spożywczo przemysłowy, świetlica wiejska

1

5-letni

5

Filipki Duże

Świetlica wiejska, mieszkanie (budynek po byłej Szkole Podstawowej)

2

5-letni

6

Czerwone

Budynek referatu Gospodarki Komunalnej

1

5-letni

7

Czerwone

Biblioteka i świetlica wiejska

2

5-letni

8

Lachowo

Świetlica wiejska

2

5-letni

9

Zabiele

Biblioteka i świetlica wiejska

2

5-letni

10

Kozioł

Świetlica wiejska

2

5-letni

11

Rydzewo-Świątki

Świetlica wiejska

1

5-letni

12

Gromadzyn Wykno

Świetlica wiejska

1

5-letni

 

Terminy realizacji:

  • do dnia 13 marca 2018 r.

Wynagrodzenie:

Wynagrodzenie będzie płatne ryczałtem za cały przedmiot zamówienia, w całości po zrealizowaniu przedmiotu umowy.

 

Obowiązki wykonawcy:

            Wykonawca zobowiązany jest do określenia jednej ceny za cały opisany powyżej przedmiot zamówienia. Oferta powinna być sporządzona pismem maszynowym lub ręcznie, czytelnie. Kwoty w PLN należy zaokrąglać do 2 miejsc po przecinku. Stawki podatku VAT należy obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oferta musi zawierać nazwę, adres oferenta i cenę oraz musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne  lub opisane pieczątkami imiennymi.

           

Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać inspekcji obiektów, w celu prawidłowego oszacowania ceny zamówienia.

 

Wymagane dokumenty do złożenia oferty:

- wypełniony formularz ofertowy

- parafowany na każdej stronie projekt umowy

- udokumentowane odpowiednie uprawnienia (kopia uprawnień potwierdzona za zgodność z oryginałem)

 

Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć do dnia 19 stycznia 2018 r. do godz. 12.00  na załączonym druku w sekretariacie Urzędu Gminy Kolno lub przesłać faksem na                nr 086 278 91 36.

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Ewelina Szuwarowska tel.: 086 278 91 31.

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na stronie internetowej http://bip.ug.kolno.wrotapodlasia.pl/

 

W załączeniu:

- formularz ofertowy

- projekt umowy

Udostępniający: Urząd Gminy Kolno

Wytwarzający/odpowiadający: Ewelina Szuwarowska

Data wytworzenia: 2018-01-04

Wprowadzający: Robert Kotowski

Data modyfikacji: 2018-02-19

Opublikował: Robert Kotowski

Data publikacji: 2018-01-05