Zaproszenie do składania ofert na zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2020/2021
Kolno, dnia 13.10.2020 r.
GK.7234.1.2020.AK
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Gmina Kolno
Wojska Polskiego 20
18-500 Kolno
tel. 86 278 91 20, fax. 86 278 91 36
e-mail: ugkolno@gminakolno.pl
zaprasza do składania ofert na:
zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2020/2021
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie: Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Kolno, położonych na terenie gminy Kolno, w zakresie świadczenia usług polegających na odśnieżaniu jezdni i poboczy w okresie zimowym 2020/2021. Świadczenie usług odśnieżania będących przedmiotem zamówienia, będzie odbywać się na podstawie zleceń jednostkowych, telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności ich wykonania w terminie przez niego wyznaczonym.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części:
Część nr 1 o szacowanej ilości 250 godzin pracy sprzętu
obejmująca odśnieżanie dróg w obrębie miejscowości: Glinki, Truszki Kucze, Truszki Zalesie, Truszki Patory, Kowalewo, Kumelsk, Lachowo, Kossaki, Kiełcze Kopki, Filipki Duże, Filipki Małe, Brzózki, Danowo, Okurowo, Stare Kiełcze, Wszebory, Tyszki Wądołowo, Rydzewo Świątki, Stary Gromadzyn, Gromadzyn Wykno, Czernice, Tyszki Łabno, Wykowo, Brzozowo, Brzózki, Górskie, Żebry – oznaczonych kolorem ZIELONYM na załączniku nr 4.
Wymagany sprzęt do wykonania usługi – co najmniej dwa pojazdy mechaniczne (typu ciągnik rolniczy, koparka, koparko-ładowarka) o mocy minimum 100KM każdy z pługiem skośnym odśnieżnym o szerokości minimalnej 2,8 m.
Część nr 2 o szacowanej ilości 250 godzin pracy sprzętu
obejmująca odśnieżanie dróg w obrębie miejscowości: Gietki, Niksowizna, Łosewo, Janowo, Borkowo, Wścieklice, Zaskrodzie, Pachuczyn, Obiedzino, Koziki Olszyny – oznaczonych kolorem CZERWONYM na załączniku nr 4.
Wymagany sprzęt do wykonania usługi – co najmniej dwa pojazdy mechaniczne (typu ciągnik rolniczy, koparka, koparko-ładowarka) o mocy minimum 100KM każdy z pługiem skośnym odśnieżnym o szerokości minimalnej 2,8 m.
Część nr 3 o szacowanej ilości 250 godzin pracy sprzętu
obejmująca odśnieżanie dróg w obrębie miejscowości: Zabiele, Czerwone, Kolimagi, Kozioł, Górszczyzna, Waszki, Wincenta, Bialiki, Rupin – oznaczonych kolorem NIEBIESKIM na załączniku nr 4.
Wymagany sprzęt do wykonania usługi – co najmniej dwa pojazdy mechaniczne (typu ciągnik rolniczy, koparka, koparko-ładowarka) o mocy minimum 100KM każdy z pługiem skośnym odśnieżnym o szerokości minimalnej 2,8 m
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.
Warunki udziału w postępowaniu
Wymaga się, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wymaga się, aby Wykonawca dysponował:
- co najmniej dwoma pojazdami mechanicznymi, gdy składa ofertę na jedną część
- co najmniej czterema pojazdami mechanicznymi, gdy składa ofertę na dwie części
- co najmniej sześcioma pojazdami mechanicznymi, gdy składa ofertę na trzy części
Pod pojęciem pojazdu mechanicznego należy przyjąć ciągnik rolniczy, koparkę, koparko-ładowarkę o mocy minimum 100KM każdy z pługiem skośnym odśnieżnym o szerokości minimalnej 2,8 m
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami niniejszego zaproszenia
- Wraz z ofertą należy złożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- wykaz pojazdów mechanicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie ich dysponowania,
- Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
- Oświadczenia należy złożyć w oryginale a dokumenty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
V. Obowiązki wykonawcy
Wykonawca zobowiązany jest do określenia ceny za 1h pracy sprzętu.
Cena powinna być podana w PLN z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Stawki podatku VAT należy obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oferta musi zawierać nazwę, adres wykonawcy i cenę oraz musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne. Zamawiający zaakceptuje podpisy nieczytelne – parafy opatrzone stemplem imiennym.
Kryterium oceny ofert
Ustala się, że jedynym kryterium oceny ofert będzie, po spełnieniu wymaganych warunków wyłącznie cena z podatkiem VAT – 100%
Cena powinna również uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
VII. Warunki płatności
- Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
- Faktury będą wystawione za pełny okres rozliczeniowy i obejmuje należność z tytułu zleconej i potwierdzonej ilości wykonanych usług przez przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO
- Ustala się okres rozliczeniowy od 1-ego do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.
- Miejsce i termin składania ofert
Oferty w zamkniętych kopertach wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w niniejszym zaproszeniu należy złożyć w pokoju 209 Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Kolnie – do dnia 22.10.2020 r. do godz. 1530
Wykonawca przedkłada dokumenty w kopercie:
- zaadresowanej do zamawiającego na adres podany na wstępie
- posiadającej oznaczenia:
„Oferta na zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2020/2021”
- posiadającej nazwę i adres oferenta
- Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia
- Porozumiewanie się pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcami może być prowadzone pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
- Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia treści zapytania ofertowego.
- Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim wykonawcom, którym doręczono zapytanie ofertowe bez ujawnienia źródła zapytania.
- Zamawiający zastrzega sobie w każdym czasie, przed terminem składania ofert, możliwość zmodyfikowania treści zapytania ofertowego. O wprowadzonych zmianach zostaną powiadomieni wszyscy uczestnicy postępowania.
Ze strony Zamawiającego uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
- Andrzej Kleczyński – Kierownik Referatu Gospodarki komunalnej, tel. 86 278 91 25 w godz. 7 30 - 15 30 od poniedziałku do piątku w siedzibie Zamawiającego.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom (pisemnie, telefonicznie lub w formie elektronicznej).
Załączniki:
- Wzór formularza ofertowego.
- Wykaz pojazdów mechanicznych.
- Projekt umowy.
- Mapa dróg gminnych z podziałem na części.
WÓJT
mgr Józef Bogdan Wiśniewski