OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO DYREKTORA CENTRUM OPIEKUŃCZO - MIESZKALNEGO W GLINKACH
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA STANOWISKO
DYREKTORA CENTRUM OPIEKUŃCZO - MIESZKALNEGO W GLINKACH
Wójt Gminy Kolno, na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 r. poz. 530) ogłasza nabór na stanowisko: Dyrektora Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Glinkach.
- Nazwa i adres jednostki: Centrum Opiekuńczo - Mieszkalne w Glinkach, Glinkach 29,
18 - 500 Kolno. - Określenie stanowiska pracy: Dyrektor Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Glinkach.
- Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe - preferowane kierunki; socjologia, psychologia, rehabilitacja pedagogika, praca socjalna;
2) co najmniej 5 – letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz 3 – letnie doświadczenie w pracy z osobami z orzeczeniem o niepełnosprawności lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej związanej z ww. stanowiskiem
3) spełnienie warunków określonych w art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej, tj. specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej;
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub wobec której nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa;
7) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
8) obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
9) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym.
- Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
2) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań, a w szczególności:
- a) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
c) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
d) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
e) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
f) ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych;
g) ustawy z dnia19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego;
h) ustawy z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych;
i) ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym;
j) programu "Centra opiekuńczo - mieszkalne".
3) umiejętność stawiania celów i zadań oraz ich realizacja;
4) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, zdolności analityczne, komunikacyjne, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność kierowania zespołem i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, odporność na stres, wysoka kultura osobista;
5) dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) kierowanie, prowadzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Glinkach i reprezentowanie na zewnątrz w zakresie powierzonych uprawnień;
2) opracowanie dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym, planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz ustalanie organizacji pracy zgodnie z Programem Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Centra Opiekuńczo - Mieszkalne”;
3) zatrudnianie i wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego;
4) uzgadnianie indywidualnych planów korzystania z usług Centrum Opiekuńczo -Mieszkalnego;
5) opracowywanie planów działalności Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego;
6) sporządzanie sprawozdań z działalności Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego i przekazywanie ich odpowiednim organom;
7) opracowywanie planów finansowych i prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej centrum;
8) zarządzaniem mieniem jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienia jego ochrony i należytego utrzymania, a także ponoszenie pełnej odpowiedzialności materialnej;
9) zapewnienie w kierowanej jednostce kontroli zarządczej i dokonywanie oceny jej funkcjonowania;
10) dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ustawy o ochronie danych osobowych;
11) zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków mieszkańcom oraz pracownikom Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego;
12) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, z postanowień statutu i regulaminu organizacyjnego.
- Wymagane dokumenty:
1) życiorys w formie CV podpisany przez kandydata;
2) list motywacyjny podpisany przez kandydata;
3) kwestionariusz osobowy podpisany przez kandydata;
4) kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia, świadectwa);
5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, lub oświadczenie kandydata o pozostaniu w stosunku pracy);
6) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);
7) podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
8) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
9) podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
11) podpisane oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w procesie naboru na stanowisko.
UWAGA
- Dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane czytelnie. Brak podpisu lub któregokolwiek z dokumentów wyżej wymienionych skutkuje odrzuceniem oferty.
- Jeżeli kandydat składa kopie dokumentów, powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę Komisji Konkursowej kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
- Warunki pracy na stanowisku:
- wymiar czasu pracy – 1/1 etat,
- praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi Gminy Kolno oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi,
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
4) budynek parterowy, posiadający podjazd dla osób niepełnosprawnych;
5) planowany termin zatrudnienia: od dnia 01.01.2025 roku;
- Wskaźnik zatrudnienia:
Informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6 %.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu: Urząd Gminy, Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 października 2024 r. włącznie, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „Nabór na stanowisko Dyrektora Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.ug.kolno.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
- Dodatkowe informacje:
1) informacji na temat naboru udziela Sekretarz Gminy Kolno
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Kolnie, Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno,
- Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@gminakolno.pl lub pisemnie na adres administratora.
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
- Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Gminy lub tablicy ogłoszeń.
- W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
- Posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.