OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO DYREKTORA CENTRUM OPIEKUŃCZO - MIESZKALNEGO W GLINKACH

OGŁOSZENIE
O NABORZE NA STANOWISKO
DYREKTORA CENTRUM OPIEKUŃCZO - MIESZKALNEGO W GLINKACH

 

Wójt Gminy Kolno, na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 r. poz. 530) ogłasza nabór na stanowisko: Dyrektora Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Glinkach.

  1. Nazwa i adres jednostki: Centrum Opiekuńczo - Mieszkalne w Glinkach, Glinkach 29,
    18 - 500 Kolno.
  2. Określenie stanowiska pracy: Dyrektor Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Glinkach.

 

  1. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe - preferowane kierunki; socjologia, psychologia, rehabilitacja pedagogika, praca socjalna;

2) co najmniej 5 – letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz 3 – letnie doświadczenie w pracy z osobami z orzeczeniem o niepełnosprawności lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej związanej z ww. stanowiskiem

3) spełnienie warunków określonych w art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej, tj.  specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej;

4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

6) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub wobec której nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa;

7) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;

8) obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

9) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;

2) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań, a w szczególności:

  1. a) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
    b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
    c) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
    d) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
    e) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
    f) ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych;
    g) ustawy z dnia19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego;
    h) ustawy z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych;
    i) ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym;
    j) programu "Centra opiekuńczo - mieszkalne".

3) umiejętność stawiania celów i zadań oraz ich realizacja;

4) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, zdolności analityczne, komunikacyjne, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność kierowania zespołem i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, odporność na stres, wysoka kultura osobista;

5) dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office.

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) kierowanie, prowadzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Glinkach i reprezentowanie na zewnątrz w zakresie powierzonych uprawnień;

2) opracowanie dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym, planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz ustalanie organizacji pracy zgodnie z Programem Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Centra Opiekuńczo - Mieszkalne”;

3) zatrudnianie i wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego;

4) uzgadnianie indywidualnych planów korzystania z usług Centrum Opiekuńczo -Mieszkalnego;

5) opracowywanie planów działalności Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego;

6) sporządzanie sprawozdań z działalności Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego i przekazywanie ich odpowiednim organom;

7) opracowywanie planów finansowych i prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej centrum;

8) zarządzaniem mieniem jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienia jego ochrony i należytego utrzymania, a także ponoszenie pełnej odpowiedzialności materialnej;

9) zapewnienie w kierowanej jednostce kontroli zarządczej i dokonywanie oceny jej funkcjonowania;

10) dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ustawy o ochronie danych osobowych;

11) zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków mieszkańcom oraz pracownikom Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego;

12) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, z postanowień statutu    i regulaminu organizacyjnego.

  1. Wymagane dokumenty:

1) życiorys w formie CV podpisany przez kandydata;

2) list motywacyjny podpisany przez kandydata;

3) kwestionariusz osobowy podpisany przez kandydata;

4) kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia, świadectwa);

5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, lub oświadczenie kandydata o pozostaniu w stosunku pracy);

6) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);

7) podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

8) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

9) podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

10) podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

11) podpisane oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w procesie naboru na stanowisko.

UWAGA

  1. Dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane czytelnie. Brak podpisu lub któregokolwiek z dokumentów wyżej wymienionych skutkuje odrzuceniem oferty.
  2. Jeżeli kandydat składa kopie dokumentów, powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę Komisji Konkursowej kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  2. wymiar czasu pracy – 1/1 etat,
  3. praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi Gminy Kolno oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi,
  4. w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),

4) budynek parterowy, posiadający podjazd dla osób niepełnosprawnych;

5) planowany termin zatrudnienia: od dnia 01.01.2025 roku;

  1. Wskaźnik zatrudnienia:

Informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6 %.

 

  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu: Urząd Gminy, Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 października 2024 r. włącznie, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata, z dopiskiem „Nabór na stanowisko Dyrektora Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach”. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.ug.kolno.wrotapodlasia.pl/  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

  1. Dodatkowe informacje:

1) informacji na temat naboru udziela Sekretarz Gminy Kolno

 

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Kolnie, Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno,
  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@gminakolno.pl lub pisemnie na adres administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
  4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Gminy lub tablicy ogłoszeń.
  5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do:
  7. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  8. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  9. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  10. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
  11. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  12. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Udostępniający: Urząd Gminy Kolno

Wytwarzający/odpowiadający: Adam Masłowski

Data wytworzenia: 2024-10-04

Wprowadzający: Paweł Szalunas

Data modyfikacji: 2024-10-04

Opublikował: Paweł Szalunas

Data publikacji: 2024-10-04